Totalul afișărilor de pagină

vineri, 30 iulie 2010

Ce e ala plagiat si ce vrea el?

O lege a lui Murphy zice: "Cand folosesti un citat, se cheama plagiat. Cand folosesti mai multe, se cheama cercetare".

Cu cat mai multe citate folosite,cu atat ...mai...(sic!) best-selller, noua carte, cred. Zic, si eu.

 ‎"Restul e tacere."

 
Citat: "Cand o carte nu este publicata, dar totusi se citeaza din ea, cum se cheama asta?"

Raspuns, dat fiind ca a fost citat un singur citat: plagiat.
Caz in care se apeleaza la CEDO?
Sau, nu?

Se catalogheaza doar la capitolul "cercetare"?
Intreb si eu, ca sa nu mai zic ca doar zic.

Dar cand se "citeaza" din viata unui om, asta cum se cheama?
Aaa, tot cercetare.
Am inteles.
CEDO, ce zice?
Retorica, intrebarea, desigur.

Urmeaza articolul domnului Andrei Plesu, al carui ultim si umil comentariu mi-am permis sa-l public inaintea expozeului domniei sale, dat fiind ca e blogu-mi 9personal, cum ar veni).
Macar aici.
Macar acum.
Macar atat.


Urmeaza:

http://www.dilemaveche.ro/sectiune/situatiunea/articol/citatul-ca-arma-alba

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu