Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 decembrie 2010

Ce mare lucru?

Contesa Celia von Bismarck a murit de cancer la doar 39 de ani.
Niste cercetatori au dat publicitatii ca exista universuri paralele.
Ieri, in parcul Al. I.Cuza, din sectorul 3, a concertat Proconsul.
O baba cocosata a aruncat o galeata cu apa pe lumanarile mele.
Mitica Dragomir a mai facut ceva la liga.
Am vazut o broasca testoasa, moarta, in parcul IOR.
M-am intalnit cu Iisus Cristos. Joaca rugby cu panterele din Dusseldorf.
Sf. Andrei joaca poker.
Sf. Nicolae planteaza salcii.
Marele maestru iluminat vorbeste perfect romaneste.
Ingineru' electronist, conducator de joc, schioapata de picioru' stang.
Domnul Bogdan sta in N3.
Ce muraturi bune mi-au iesit, anul asta.
Azi n-am facut dus, ca n-am avut chef.
Am facut, in schimb, spanac.
In noaptea asta, insa, trebuie sa fac dus, ca luni si miercuri se preste apa. Rece.
King George IV cred ca aprecia old scotch whisky.
Nea Marin, miliardar, decat zaibaru'.
Sergiu Nicolaescu e, si el, un om, cum a fost si Adrian Paunescu.
Cum suntem toti. Sau, am fost.

Ce mare lucru, in fond, sa scrii o poezie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu