Totalul afișărilor de pagină

joi, 23 decembrie 2010

Sarbatori fericite!

Ce mai facem
23 decembrie 2010

Eu am salutat un fluture. El a dat piciorul lui stang, ca o mana de-a lui, cu mine. Eu i-am intins aratatorul. El nu s-a speriat. Nici eu. Ne-am intalnit pe o piatra.
El s-a aruncat de la un “celebru balcon”. El are doi copii. Si eu.
Ea este creatoare de moda. Nu prea are ce cauta in alta parte, decat in atelierul sau de creatie. Dar, vine. Caci este invitata. De cealalta ea. Care face, si ea, un rating.
El si-a dat foc pe partia Bradu'. Inainte de. Dupa, au murit altii. Era anul 1989.
Ele fac sarmale. Ei fac cozonaci. Noi impodobim bradul. Femeia aspira cu aspiratorul. Sterge si praful.
Copiii sunt in vacanta. Nu e zapada, deci joaca jocuri, pe calculator. Asculta muzica.
Eu culeg de pe jos ba o ramura de brad, ba o manusa, ba o nuca, ba un cartof, ba o chitara. Ce pica.
De pe sus culeg nori, stele, luna soare. Copaci.
Voi sunteti grabiti. Vin sarbatorile!
Ei sunt mai buni. Si ele. Tot fiindca vin sarbatorile.
El spune sa leg cozonacii, la gura. Ca sa avem de Craciun cozonaci proaspeti. Ii leg.
Ea si cate un el isi plimba cainii. Vorbesc frantuzeste.
Pisicile se plimba singure.
Intre timp, altii sculpteaza statui. Altii pun piatra de rau in forme semicirculare, sa formeze alei.
Pe care se vor plimba unii. Altii vor prefera sa o ia prin iarba, namol, apa, zapada. Daca vor mai avea.
Multa lume asculta colinde. E anotimpul, e timpul. Altii se bucura de un death metal.
Unii stiu cine a fost Liviu Cornel Babes. Altii, nu. Si nici nu-i intereseaza.
El, ea au serviciu. Eu n-am. Nu ca mi-as dori.
Politicienii fac politica.
Ziaristii fac ziaristica.
Scriitorii scriu.
Actorii joaca.
Scenaristii fac scenarii.
Regizorii, regizeaza.
Fiecare dintre noi face exact ce trebuie, in momentul care trebuie.
Noi, toti, suntem bucurosi! Ca maine, poimane se naste Hristos!
Prin primavara, ne bucuram, iar. Ca moare. Dar si invie!
Sarbatori fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu