Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 mai 2011

Am o ţinere de minte foarte bună

Îmi aduc foarte bine aminte de brazi, sălcii şi nuci.
Îmi aduc foarte bine aminte de vrăbii, ciori, pietre.
Îmi aduc foarte bine aminte de pescăruşi, nori, tramvai.
Îmi aduc foarte bine aminte de Hokusai, sâmburi de caise, cireşi, ceai.
Îmi aduc foarte bine aminte de conuri, scoici, melci, şirul lui Fibonacci, munte.
Îmi aduc foarte bine aminte de zăpadă, Ave Maria, pampers, mare, umbrelă, ciorbă de perişoare.
Îmi aduc aminte aproape de orice. Şi de soare.
Îmi aduc aminte, dar nu aşa de bine, de teoria relativităţii generale şi de paradoxul gemenilor.
Îmi aduc aminte de nuci (reiterat, n.m.!), de pere, mere, gutui. Şi portocale. Şi banane.
Îmi mai aduc aminte, chiar, dacă, foarte des, de verde.
Câteodată, îmi mai aduc aminte de alţii, născuţi din mine.
Câteodată, îmi aduc aminte chiar şi de mine.
Însă, numai câteodată.
În rest, tac.
În schimb, râd foarte mult.
În rest.

P.S. Uitasem de mănuşi.
P.P.S. Există şi o poantă. Dar e la final, de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu