Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 decembrie 2013

Balada departamentului zero


Nişte oarecine
Să nu-i zic pe nume
Mări, se-ncordează,
Zici că bombardează.

Ei de fapt se joacă
Jocuri de brigadă
Jocuri pur cazone
C-aşa e pe zone.

Nişte individe
Plus nişte-ndivizi
Iau cuvinte-cheie
De la alţi guvizi.

De această dată
M-am simţit vizată
Şi pe-a mamii lor
Le-am trântit, îndată.

Mări, măi, fetici
Mări, voi, voinici,
Ian de-mi cugetaţi!
Cu cin vă jucaţi?!

Băi, când zic de zone
Nu mă joc cu rime
Ei sunt chiar plasaţi
Cumva, chiar setaţi

Pe orbite, poate
Sau chiar pe la sate
Ori chiar prin oraşe
Ne iau pe făraşe!

Unul câte unul,
Nu zic cu duiumul.
Că nici n-au de unde
N-au atâtea unde.

Nici ei nu-s prea mulţi,
De stai să-i asculţi.
Însă-atâtea fiţe
Au la ei în cap,
Cum şi multe-ndemnuri
Unul câtre altul
Că aşa îmi vine
Să-i întreb de mamă!

Numai că m-abţin.
Li s-o face teamă!

Atât sunt de proşti
Că până şi eu
Chit că dumnezău
Le-am ghicit jucarea.

Dar de ce-am ghicit-o?
Pentru că-s deştepţi!
Tot ce zic şi fac
E gratis la preţ.

Numai să te ducă
Mintea şi căpşorul
Şi departamentul zero
Îşi scoate zăvorul.

Care nici nu-i pus,
Asta-i şmecheria
Cui vrea şi poate
Îşi scot pălăria!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu