Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 7 decembrie 2013

Dar al dracului să fiu, io, duamne!

Duamnee, mulţumescu-ţi, ţie, duamnee, că m-ai lăsat să mai fiu iară cum eram odată! Duamnee, mulţumescu-ţi, ţie, că nu m-ai lăsat să mai ling din troaca porcilor! Duamnee, mulţumescu-ţi, ţie, că mi-ai tras una după ceafă şi m-am deşteptat din vis! Duamnee, mulţumescu-ţi, ţie, că mi-ai arătat ce-i povara şi lipsa! Duamnee, da' a dracului să fiu, eu, dacă pricep ce vrei să-mi demonstrezi, cu q.e.d., şi care-i finalitatea!
E-atât de simplu, totul! Numai să te ia, ăia, o dată, în navetele lor şi să te uiţi de deasupra, la tot! Că-ţi vine să şi râzi, dacă nu te-ar podidi plânsul, din care nu te mai opreşti şi care o să-ţi cauzeze şi moartea, dacă nu te potoleşti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu