Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 decembrie 2013

De ce nu m-au angajat dinozaurii?

Real life, pe englezeşte, de care sunt sătulă. Şi când m-am dus eu să mă fac editor sau redactor la televiziunea românia de mâine, după anunţul din ziarul românia liberă şi mă-ntrebam, iniţial, ce caut, eu, printre cei circa o sută şaptezeci şi ceva de jurnalişti sau, încă, studenţi la jurnalism, mi s-a făcut şi frică, vorbind în stânga şi-n dreapta, cu unul şi cu alta. Dar tot m-am dus în aulă, dacă tot făcusem drumul de-acasă şi tot mi-am scris eseurile, traducerile şi editorialele, sub numele ascuns sub colţul din stânga sus, c-aşa se convenise, să fie pe de-a bunelea, treaba, cum se cade. Şi după aia m-am mai dus şi la un examen, cică, psihologic, tot scris. Şi după aia m-am mai întâlnit faţă în faţă şi cu tot felul de dinozauri, primul pe listă, fiind, cu voia dumneavoastră, Ilie Ciurescu. Şi erau scoase la vedere, pentru public , 10 posturi de redactori şi editori. Şi io am fost a patra. 7, 98 am avut, ca notă, notificată de specialişti, jurnalişti şi editori. Academicieni te pomeneşti, c-or fi fost, cu toţii.Şi nici dracu' nu m-a angajat, pe mine, chit că fiind a patra, din zece, fără nici un fel de jurnalism la bord!. Aşa că crăciun fericit vă doresc şi vouă şi miştouri cât puteţi cuprinde, mulţi ani de-acum înainte, ba chiar eoni! Că asta oricum se întâmpla acum vreo zece ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu