Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 decembrie 2013

Gioni din Texas

Cu John venit tocmai din Texas pe dealul din IOR am povestit? N-am povestit?! Ei, hai. Făcea şi omul ăsta tot felul de exerciţii fizice, cât şi gimnastice, cât ş-un pic de karate, la baza dealului care încă exista pe-atunci şi pe care obişnuiam eu să mă cocoţ şi să stau să mi se întâmple tot felul de lucruri. O dată a venit un melc şi i-am dat să mănânce biscuiţi. Altă dată, alergau nişte fete şi nişte băieţi, p-acolo: sus, jos, iar veneau, sus, jos, iar urcau, iar coborau. Aşa. Şi omul se uită la mine, eu mă uit la om, el se uită la mine, termină ce exerciţii în natură avea de făcut şi odată mă pomenesc cu el pe deal, lângă mine. Bă, tu vrei să-mi furi mp3playeru?, zic. Ba nu, zice. Atuncea ce vrei? Că poate vrei să-ţi fac masaj. Hmm, masaj? Ba chiar, mulţumesc. Ia, uite, domnule, nici nu-mi imaginam, eu, că primesc masaj pe de-a gratiselea şi neaşteptat. Da' matale de unde vii, ca să-mi faci tocmai, mie, masaj? Dîn Texas, zice. Dîn de peste ocean, dîn America, direct, de la Texasu ălora? Îhm. Iote, domnule, ce onoare şi în egală măsură ce baftă avusei, io, să vină unu, Johnny, tomitea din Texas, să-mi facă, mie, masaj, la omoplaţi. Dacă e de făcut masaj şi-n alte locuri, dezvolt scenariul, numai Spielberg să accepte să cumpere, înainte, drepturile de autor.

Un comentariu: