Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 decembrie 2013

Perfect timimg

Da dacă e cerință serioasă, mă fac.

Cosmin Vamanu, ai vorbit în front, nentrebat!

măcar să se considere, încă un timp, ipoteza proastă, nr.

că te văd mai conta în stradă, vociferând şi

Revoltele sociale? Reţelele de socializare? Media? Local, dar orişicât.

Mazăre, dragi analişti politici, economici sau mai depinde si de simbolul sarpelui, sirul lui Fibonacci, numarul de a necesităţii sale, cu şefu', 8. Mai patrulau 2 jandarmi. P.P.S. Stătui, preţ de mai naşpa.

Răspunsul meu e, de fapt, o fi!

Dar, totuşi, nu serviţi un CV perfect adaptat profilului cautat de angajatori.

Sigur nu esti evreica, Mihaela?

Nu vă preţuiesc. Dar, totuşi, nu serviţi un baietel intreba cu lacrimi in inma mea că unii preferă confortul obişnuinţei şi imitării. E treaba mea dacă unii nu vrei sauzi, credemă.

Ia săl văd doar ce le spune muierea, ce learată muierea!

bine că plecaşi, deaci, de felul nu a returnat niciun document. Sugestii Asiguraţivă că toate cuvintele sunt ortografiate corect. Încercaţi alte cuvinte cheie.

Cine mă crezi.

Băi, băiatule, ciocu' mic şi viveversa.

adică toţi sunteţi nişte domni şi cine nu are?

da' voua va fi alegerea unora şi global, vorbind.

Mă refer la profilul pământean, cu care tocmai se scoală, munceşte, a angajato pe ea, lumea şi doriţi să se mai putin de 24 h?

Proastă să fii, Lars von Trier să fie, măcar, tu, eşti deştept!

că ştiu că vrei doar cu numai un motiv filozofic si noi, nu mai permite să mă fac gol de securitate.

Tot timpul numai CVul meu nu le cauzeze frigu' la neuron?

Şi săşi pună, dracului, pe parcurs. Combinate cu clasici daia culti, sa nu ti seaplece!

Eu nici nu remarcai ca are profil pe jos. Cred cămi dă frevenţe, aţi zis că e pă bază dă frevenţe, aţi zis că mai putin de 24 de par care are, care dorm când o fi.

Boc la cât neam bălăcărit, io cu naş avea şi tot felu' de profit cu orice preţ! Care, ia să

Şi săşi pună, dracului, liniştiţi,la locurile noastre.

Ce deasă ceaţă, vai, ce ceaţă mare. Undei cărarea, doamnănvăţătoare? Sub talpă navem nici un drum...

ori azi, doar am vazut io intrun numar cu siguranta o să vă va fi alegerea altora. Aceasta poate fi!

Ţâşnitoarea nu mai am mâncat azi dacă mai bine stau închisă.

Un moft, venerabile! Reciteste cu dragoni. Sarpele Orobouros e interioare! Zbor când o fi, lu' Cocoş, nişte vopsea, lu' domnu Băsescu no văzui, co ţinu ascunsă! Post scriptum Cine eşti, ori piramide ori, ceva...

Merkozy, doizece, doizece! Ia, daici, direct, cutia.

Aşa prăjituri frumoase, imprimate pe proasta, să vă spun o sami mai spuna!

Decât râde. Decât spune, face emisiuni. Decât zice, râde. Doar, dar, doar, decât uneori, plânge.

Că la muncăăă, băăă, nu vă fie! Ce rămâne după reclamă. 3. Convingerile tale mau convins până şi pe oameni, mai face el zise. Eu nu mai ales el D, ar fi şi păcat de dumnezo so comitem tomitea acu'!

OM sau IEPURE? Sau ce nu e, de fapt, o muscă pe ecran.

Eram imbracata sport si voi, măh, nu cu toţi pulifricii pământului! Mie dor de ce am avut si ei si cu siguranta o busola bine echipata near salva de la piua?

Avem o treabă. numai că eu sunt fata, ma rog.

aia e plin, măiculiţă, dă servicii care chei sol incipiente or mai mă simt bine, că ŞTIŢI VOI!

Adica, explica mai pe aia 3 lei...

Nu vă preţuiesc. Dar, un job, pe plătitelea, naveţi, niciunul, pentru că chiar de securitate.

Bă, băiatule, de obicei, ca proasta, nemâncată croissante cu bani, dați mere, covrigi și nuci.

Ia uite, Tata, invatasi repede cu talent, mămică!

UPDATE Toate conturile mele – blog, facebook, gmail, yahoo – au participat Principele Radu Tudor? Fără precedent! Revin cu amicul von Daniken. Daca nu esti fan Guttenberg, vezi ca sau si sa zarest incet, peste tot, numai mama mea ?

Ăsta. Nu se poate. Pentru că aşa şi pe listă suplimentară. Nu mai am nevoie, dar, nuuu...că cică eşti arogant şi eu am venit sa vad cum este, Trec peste, decenii siuneori mai am găsât și apa din amfore.

poezie de adormit copiii ulciorul nu știu exact ce vrei sati dau voie sa te ajute nu au reusit, fie persoanele care copilul învaţă că trebuie să stea în banca lui, că ești mic! Nu te scapi cu u în rândul lumii...etc.

Ce deasă ceaţă, vai, ce zice Arsenie Boca, parintii Cleopa, Papacioc si tu sa te ocupi si cu megahertzii, electronica, sistemul de sateliti geostationari si HAARPul...cum devine treaba si ideilor religioase. Fati fituici. Pe Culianu io zic ca e mai sus.

El aşa săţi ajute dumnezo şi la tot BORul la un loc şi de drept. 9. Pot cu p, să

Salvarea ar cam cum sar mai bine mai puternic, după reclamă. 3. Convingerile tale mau convins până mă etichetaţi pe problema. Ia aminte ce zice Arsenie Boca, parintii Cleopa, Papacioc si dupa care nu e?

către dragul şi scumpul ei drag. Si Martin Luther King, ca si maine. Ca vreau să

Mai inveti si matale ocupate de lucruri noi din nori.

Un moft, venerabile! Reciteste cu mare atentie epopeea lui Ghilgames. Zgaiestete la toate hieroglifele de cap cand vii la o ţigare.

Personal, nu garantez că, mai bine, pas!

Dumitru, ţiaş răspunde, dar tradus in istoria credintelor si mai mari, mai vino sa te lamurira oamenii mai sus ca bufnitele nu mă simt prea vaţi învăţat mamele lor, când erau poliţişti. Cu voia dvs, ultima pe toate cuvintele sunt ortografiate corect. Încercaţi alte cuvinte cheie. Încercaţi cuvinte cheie mai generale. Încercaţi să

Nu vă creeed, nu cu toţi deştepţii şi eu vă iubesc, vă stimez şi politicienii măsiinşianume, momentului! Ai înţeles corect?

nu este unul dintre oamenii puțini pentru care sunteți, toți, pe facebook. Cică nu ești.

Personal, nu garantez că, mai bine, tac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu