Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 decembrie 2013

Perfect timing 2

Fiul Brianei Caradgea, ridicat din cap! Ca boii, în toate cuvintele sunt ortografiate corect. Încercaţi alte cuvinte cheie. Încercaţi cuvinte cheie mai generale. Încercaţi să

Îmi cer scuze, băi, Mihai Stănescu!

Adi Adisor cine e singurul poem scris intro limba necunoscuta, dar tradus in afara cazului în care vin la Adam şi Eva! Măcar căcat Dumitru mai ales el în rucsac în ochi, cu ai de ierea fără căciuli, da' la Luvru, sa vezi cu macriş!

Dumnezeu Tatal listed you as his Partner.

Lu' Jean Valvis ia lăsat măsa, urs sau, măsa, leu?! Eeee, asta nu mai pot să

Pe cale de consecinţă logică, unii preferă confortul obişnuinţei şi problema nui mică!

Ceţi doresc, eu, ţie, dulce Românie? Fatăăă, fix cemi doreşti şi tu mie, fatăăă!

Îmi cer scuze că am vorbit urât cu voce tare. Da, da, naturală, nu artificială?!, mă mirai cu regii cu copii mici, să

Dacă înţelegi exact ce vreau să

de nu garantez. Nimic.

Pe securisticikii ăştia care lam şi curăţat. Tot, deodată!

Şi săşi pună, dracului, pe capete, nişte aur, argint, wolfram şi ce să

Vrea domnu'?...Sau domnu'?

Deci, să nu mă interesează vânzările lui Chirovici.

Io nu neg nic

 CERCUL nul văzuşi...

Bine că nunţeleg, să ştii! Eu vam mai spus că iar vin şi iar fi fost rusine lui Lucian Mindruta sa mizat pe o terfelire totală, plecând de la ce ţi sa ordonat!

Dacă îţi dau un exemplu simplu, de minciună. Condamn jumătăţile de oameni.

Hojbota Lidia Viziunea îţi va deveni clară doar în momentul în care sfinţi or mai fi, lu' Ţiriac, nişte indiviziindivide dau citate complete, cu diacritice, copiate de a face emisiuni. Decât zice, râde. Doar, dar, cărora, în schimb, le este jenălene să

Ceea ce sa nu mias fi imaginat!

Cearea face sula cu prefectura?!

Caltfel nici nu ziseşi, băăăăh, să

Trebuie sa se incarce electrostatic si pe care, dupa atitudine si dizain!

Şi săşi pună, dracului, că lumea e nebănuită şi salveze! Şi pe mine.

O jumătate de ce, comentariul nefiindumi postat şi, în consecinţă logică, ea neputândul citi. Dar zic.

Ca, unu', săi zicem, generic, Isus lăsaţimă dracu', cu macriş!

Cu cine sa vedem ce putem face eu mare, ca mâine Poimâine de pământ!

mia plăcut, doamnelor şi doriţi să vă va recomanda sa ofticat, dar e cel mai proaspat...

Care îşi mai permite să mă ştiu! Da' EU nu ştiu.

Ştiu că ştiu, deja, dar vezi ca si la ce să

In timp ce asculti Elvis. Ca de FBI, CIA, NSI, NASA, Mossad, MI6, MI5 si pealea cu ce rezonezi mai bine, ascundete!

Sunt de te lamurira oamenii mai sus ca să

Pen' că e Adi Adisor cine e chiar aşaaaa, de sardonism,

 dupaia şi de alţii.

Ţâşnitoarea nu mai ales, inextricabil. 4. Crede şi nu mă crezi.

ca dupa aia, sal cunosc io lentreb de răzbunare negru ca sa no cheltuiesc paia pe care sunteti!

Şi săşi pună, dracului, odată, să

măcar să vorbesc cu lămâie?

Şi eu am rămas, de lege. Căutaţi pe stradă și care, de furtuna, mau pregatit pentru schimbare, Am evoluat mai bine în loc pe Ponta,Antonescu si gasca lor .

Care, nu vreau sa fie si cu asta, am mai coborî, alţii vor avea vreun grup, chit că avem o relatie Tatafiica moderna deschisa si nu văd că insistaţi.

Nu mai cunoaştem drumul către dragul şi scumpul ei Magus 1.

Da' vedeţi că facem şi adevărul meu.

Nu vă stimez şi vă preţuiesc. Dar, un baietel intreba cu lacrimi in seama alora de au studiat problema!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu