Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 decembrie 2013

Portofelul, cât costă portofelul?

Aici,https://Facebook/photo.php?fbid=169158893096103&set=a.169157333096259.40939.100000059801551&type=1&relevant_count=1
acolo, atunci, la metrou. nici nu mai ştiu ce staţie de metrou era, omul cu şapca şi-a ascuns figura. Pentru că de ce? Pentru că nu ştiu. Ce ştiu e doar atât. A venit un om c-o poză de copil bolnav, cum vin o mulţime ş-a zis că dacă p
ot să ajut. Ş-am zic c-aş vrea să ajut, dar, uitaţi-vă, şi deschid portofelul, nu mai am decât 40 de bani. Sau nici măcar, nu mai ştiu...Ia, stai, să mă mai uit o dată în portofel, c-oi avea, totuşi, vreun leu, adunat! Şi iar scot portofelul. Ş-l deschid, iar. Ş-odată încep să răsară tot felul de monede, ca la ăia la jackpot, sau cum îi zice. Pe bune! Şi dintr-o dată mă bucur şi alerg către omul cu cererea cu dosarul cu copilul, staţi aşa, că ia, uite, câţi bani am mai descoperit că am în portofel! Şi i-am dat cam 15 monede de 10 bani (că numai de-alea îmi răsăriseră în portofel). Ş-a zis mulţumesc, m-am bucurat şi eu, dar, tot nu ştiu, poza omului cu şapcă, care şi-a ascuns privirea, am făcut-o înainte sau după întâmplare?!...În orice caz, buzunarul acela de portofel de unde mi-au răsărit atunci monedele alea, a rămas rupt pentru vecie. Atunci şi în acel moment s-a rupt, ca şi când ar fi fost putrezit şi de-acolo au început să răsară monede, ca la jackpot, cum ziceam. Cine nu crede, să fie sănătos. Eu doar am povestit ce mai aveam de povestit şi mi-am adus aminte.

P.S. Mai am şi portofelul ăla vechi, ca probă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu