Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 decembrie 2013

This is the end


Şi vin unii acum cu cel puţin câte trei conturi odată, plus madame cu pălării negre-n boruri, cum şi altădată, plus prieteni de-ai prietenilor care se dau neprieteni între ei, dar, brusc, vor să le fiu eu cea mai bună prietenă şi mă târăsc în tot felul de comentarii futile, plus tăceri de-ale prietenilor pe care îi credeam prieteni, plus căcaturi de comentarii la poze la care mie mi-a tremurat cămaşa-n spinare de frică, cu mult înainte de-a avea curaj să fac pozele alea, plus comentarii de doi bani la poze la care io mi-aş fi dat cel puţin 1 leu, plus cărţi de diverse versuri şi facturi şi comentarii adiacente, în care zic, măi, să fie, nu cumva este vorba despre mine, când io mi-am dat demisia, atât de la job, cât şi din viaţa privată, crezând în nişte principii şi alergând după ele, să nu cumva să-mi scape, ale dracului de principii, printre degete, când tot ce este aici http://liviabusu.blogspot.ro/ este adevărat, din punctul meu de vedere, cine e tâmpita? Răspuns corect. Eu.

Salut, bă! Respect!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu