Totalul afișărilor de pagină

joi, 27 martie 2014

Cât dă dăjteaptă ieream io în 2012, pă facebook, ş-acuma nu mai sînt.

19 ianuarie - "Eu...dac-ajungem noi la putere..." rules. Hai, sictir!

26 ianuarie - 
Boc la coasă. Boc la lopată. Ce urmează? Boc la platane?

26 martie - 
Toţi murim de ceva. Şi proştii de grija altora.

2 aprilie - 
Acea perioadă din lună când afară este mai cald decât în casă. Sau, invers. În casă, mai frig ca afară. Io ies o ţîră afară, să beau o ţîgare.

8 aprilie - 
Ce bine am mâncat azi pe facebook! Se vede treaba c-a fost vreo sărbătoare, ceva.

9 aprilie - 
Auzi, bă! Mă-ntălnii cu-n om ş-o doamnă, mai deunăzi. Care-avea un chow-chow. De-l plimbau liber, de mă făcură să-l şi admir. Această rasă e, zise omul, încrucişare naturală între leu şi urs. El zise. Eu mă uitai încruciş şi-ngăimai: Mă-sa, urs sau, mă-sa, leu?! Eeee, asta nu mai scrie în cărţi, zâmbi omul, cu subînţeles.
Să-nnebunesc, pe loc! Noroc că-mi revenii şi plecai pe direcţia lor, dar dimpotrivă. Că mai mă şi convingea.
P.S. Doamna nu zise nimica.

25 aprilie - 08:53 - 
Toată lumea se scoală aşa de dimineaţă, în FIECARE zi?! Gizăs!

29 aprilie - 
"Pentru o viaţă sănătoasă, respectaţi mesele principale ale zilei". Eu zic să respectăm şi scaunele. Măcar p-alea principale.

6 mai - 
M-am hotărât! Îmi fac mai multe conturi! Pe unul o să fiu eu. Pe altul o să fiu alt eu, unde nici n-o să mă bag pe mine, din primul cont, în seamă.Nici like n-o să-mi dau. Alt cont o să fie dedicat artelor, belleartelor şi artelor marţiale. Unu' cu poze, unu' cu poetică ş-unu' cu înjurături culese din popor. Încă unu' cu flori, fete, filme şi băieţi. Şapte dintr-o lovitură! Mă mai gândesc şi îmi mai fac!

6 mai - 
Există copii mai deştepţi decât părinţii lor. Încă nu e totul pierdut!

22 mai - 
Atâta, doar. Că oamenii, bărbaţi şi femei, mergeau, care, cum, în treaba lor. Unii şi-aduceau şi copiii la grădiniţă. O educatoare părea chiar extrem de cunoscătoare, genul vă spun eu! Un câine a lătrat la un om. Omul s-a supărat, dar n-a lătrat, doar l-a privit cu ură. Ştii, ce?, l-am luat deoparte, pe câine, după umerii lui, oamenii, dimineaţa, sunt, majoritatea, nervoşi. Că merg la serviciu, să facă bani, să facă afaceri, să facă bani ca să-şi ducă şi a doua zi copiii la grădiniţă, care să facă bani să facă studii şi alte chestii. Tu să nu fi supărat! C-aşa sunt oamenii, dimineaţa, grăbiţi. Uneori, şi la prânz. Uneori, şi seara. Uneori îi ţine toată viaţa.

Uneori, mai mor. Dar doar din când în când.


25 mai - 
Mihai Răzvan Ungureanu: "Criza este doar pentru cei care se trezesc târziu şi se culcă devreme."
Du-teeeeee, băăă, dracu', cu toate studiile tale strategice din cap şi cu toate supleanţele tale comuniste şi cu toate afacerile tale externe din cap! Hai, sictir!

31 mai - 
A dracului situaţiune. Io nu ştiu ce ştiţi voi şi voi nu vedeţi ce văd io. Care are dreptate?

5 iunie - 
Despre conivenţă sau aceeaşi Mărie, cu altă pălărie.

Acelaşi întrerupător. Două poziţii. On-off. Hăis-cea. Dreapta-stânga. Dextrogir-levogir. Yin-yang. Alba-neagra. Ortodox-catolic. Cruce aşa sau cruce invers. Un sfârşit e un început. Pleacă-ai noştri, vin ai voştri. Scoală-te tu, să mă aşez eu. Poveste fără sfârşit, de povestit la nepoţi, în veacul vecilor. Bingo!

Mergeeee bandaaaa! Mda. Aia de frecvenţe.
Staţi liniştiţi, la locurile voastre, în 435 MHz! Vă mai dăm o sută la salariu!

P.S. Apropo, la muncăăă, băăă!


5 iunie - Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich Malkovich

Malkovich.


14 iunie - Motivaţie ştergere comentarii: "ti le-am sters ca sunt un pic deranjante".
Oachei! Ia să mai facem un pic de curăţenie în listă. 220. Cam mulţi.

25 iunie - Isuse Cristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, păcătoasa şi ţine-mă, să nu-i omor!

13 iulie - La ce mă gândesc, la ce mă gândesc...Uite la ce mă gândesc.

Mă gândesc că există unii şi/sau alţii care nu au la ce se gândi la altceva decât să se gândească la ce mă gândesc eu, în timp ce eu mă gândesc la cu totul altceva. Că ei n-au de unde să ştie la ce mă gândesc, eu.

Mai bine s-ar gândi la ce se gândesc, ei, în gândurile lor. Asta, în cazul că posedă. Cap cu gândire sau orice alt organ responsabil.

18 octombrie - Pe urmă, n-a mai nins cu fulgi de plop din soare. Pe urmă, totul a revenit la NORMAL.

21 noiembrie - Inorog cu cornu-n coadă. Am văzut eu, astă seară. Numai că era roz şi, un pic, părea corcit cu ponei. Copilul se bucura ş-aşa şi-l călărea cu plăcere. Mi-a zis mama lui copil că s-a bucurat copil, când i-am pus melodii cu elefanţii din patrulă şi cu chestii din lion king. Cred că poate fi începutul unei frumoase prietenii.

25 decembrie - Mvai, ce de cuvioșenii p-aci. Ce de cozonaci, sarmale, gânduri bune, precum și poze cu bunătăți, adică cu cât de buni suntem, noi, de Crăciun, Paști, eventual de Sântă Mărie. Mare sau mică. Hai,sictir!

30 decembrie - În pădurea neumbleată
Sunt de cei ce-mpușcă-n pleată,
Luna. Cu pistolul-arbaleată.

Prietenii știu de ce.


31 decembrie - E semn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu